Produsul returnat trebuie sa contina ambalajele originale si sa nu aiba semne vizibile de folosinta, toate accesoriile livrate, dupa caz, precum si documentele insotitoare la momentul livrarii: certificatul de garatie si bonul fiscal sau factura fiscala.
In cazurile in care produsele returnate prezinta ambalaje deteriorate sau incomplete, urme de uzura, zgarieturi, lovituri, socuri electrice, accesorii lipsa, documente lipsa, ne rezervam dreptul de a refuza returul sau de a diminua valoarea de cumparare a produsului cu o suma ce va fi stabilita si comunicata dupa evaluarea prejudiciilor aduse.
De asemenea, ne rezervam dreptul de a refuza acceptarea returului in situatia unor abuzuri (returnari repetate).
Anularea tranzactiei este posibila doar daca livrarea produsului nu a fost initiata deja. Daca ea a fost deja initiata, clientul isi asuma cheltuielile de transport ale coletului (tur si retur).
Dupa anularea unei tranzactii prin card, banca emitenta va debloca suma blocata in contul clientului in termen de 1-30 de zile, in functie de politica acesteia.