Garanție și retur

Garanția comercială de produs

Smart Health Solutions srl respectă legislația în vigoare referitoare la garanția comercială a produselor.
Pentru orice probleme legate de funcționarea unui produs achiziționat de la noi vă rugăm să contactați:
e-mail: contact@jadwellness.ro
Tel.: 0741 200 062 / 0785 601 606 / 0723 151 151

Durata garanției

Toate produsele vândute de Smart Health Solutions srl (www.jadwellness.ro) beneficiază de 24 luni de garanție comercială.
Garanția este de minim 24 luni, în funcție de produsul achiziționat (poate diferi de la produs la produs) și este valabilă de la data achiziționării lui.
Garanția este valabilă de la data cumpărării produsului și, pentru a beneficia de garanție, trebuie să prezinți bonul de casă sau factura fiscală a produsului cumpărat.

Se exclud

Garanția nu se acordă produselor  care au fost depozitate sau asamblate incorect, folosite inadecvat sau în alte scopuri, alterate sau curățate prin metode improprii sau cu substanțe neadecvate.
Garanția nu acoperă uzura normală a produsului, tăieturi, zgârieturi sau orice altă formă de deteriorare cauzată de impact sau accidental.
Garanția nu se acordă dacă produsul a fost depozitat afară sau în condiții de umiditate. Garanția nu se acordă decât cumpărătorului original al produsului și nu este transferabilă.

Drepturi legale generale

Această garanție îți da drepturi legale specifice. În nici un caz această garanție nu afectează drepturile tale, date prin lege.

Dreptul de retur la achizițiile online

Legislația care reglementează drepturile consumatorilor la achizițiile onlinee este OUG 34/2014.
Smart Health Solutions srl respectă și promovează în mod public legislația care reglementează drepturile consumatorilor la achizițiile online. Conform legislației, dispuneți de 14 zile în care puteți să renunțați la contract. Trebuie să returnați produsele la adresa indicată de Smart Health Solutions srl, achitând taxa de transport.
Conform legislației în vigoare, dacă un produs a fost testat în showroom și apoi comandat și achiziționat, această achiziție se exclude din categoria achizițiilor online. Valabil și pentru achizițiile directe: produsele testate în showroom și apoi achiziționate nu pot face obiectul unui retur.
Produse în cazul cărora nu este aplicabil dreptul de retragere (retur) din contract conform legislației.
Notă:  patul de masaj cu pietre de jad (varianta Alcantara, varianta luxury, varianta standard și varianta extensibil) sunt produse executate pe comandă, susceptibile de a fi deteriorate și a arăta urme de uzură imediat de la desigilare și sunt exceptate de la dreptul de retragere.

În cât timp primești banii înapoi pentru produsul returnat?

Rambursarea fondurilor se face în maxim 14 zile de la primirea produsului, prin aceeași metodă de plata. Pentru comenzile plătite prin transfer bancar sau cu cu cardul, suma va fi returnată în același cont bancar utilizat la tranzacționare. Pentru produsele achitate cu cardul online rambursarea fondurilor se va face într-un termen de 3 – 30 zile de la acceptarea returului, în funcție de politica băncii emitente a cardului clientului. În oricare dintre situații se rambursează doar valoarea produsului, fără taxele de transport.
Atenție! Conform legislației, consumatorul este responsabil în ceea ce privește diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora.

De reținut

Produsul returnat trebuie să conțină ambalajele originale și să nu aibă semne vizibile de folosință, toate accesoriile livrate, după caz, precum și documentele însoțitoare la momentul livrării: certificatul de garanție și bonul fiscal sau factura fiscală.
În cazurile în care produsele returnate prezintă ambalaje deteriorate sau incomplete, urme de uzură, zgârieturi, lovituri, șocuri electrice, accesorii lipsă, documente lipsa, ne rezervăm dreptul de a refuza returul sau de a diminua valoarea de cumpărare a produsului cu o suma ce va fi stabilită și comunicată după evaluarea prejudiciilor aduse.
De asemenea, ne rezervăm dreptul de a refuza acceptarea returului în situația unor abuzuri (returnări repetate).
Anularea tranzacției este posibilă doar dacă livrarea produsului nu a fost inițiată deja. Dacă ea a fost deja inițiată, clientul își asumă cheltuielile de transport ale coletului (tur și retur).
După anularea unei tranzacții prin card, banca emitentă va debloca suma blocată în contul clientului în termen de 3-30 de zile, în funcție de politica acesteia.