fb-img
Unul dintre obiectivele principale ale oricărui lider sau manager este acela de a se asigura că subordonații săi nu devin nemulțumiți și nu afectează negativ cultura companiei. Cu toate acestea, oricât de priceput ai fi în gestionarea oamenilor, vor există cazuri în care va trebui să ai de-a face cu un angajat nemulțumit. Indiferent dacă este vorba despre frustrarea, nemulțumirea sau furia angajaților, un angajat nemulțumit poate să-și reverse negativitatea și să afecteze moralul și productivitatea echipei.
Angajati obositi
Oboseala cronică este o stare fizică și mentală caracterizată printr-o stare de extenuare severă! Această stare este generată de un efort fizic și intelectual intens depus pe o perioadă mai lungă de timp. Se manifestă prin lipsă de energie și motivație care împiedică efectuarea activităților obișnuite și care durează de cel puțin 6 luni, fără să fie ameliorată prin odihnă! Medical, oboseala cronică se numește NEURASTENIE. Neurastenia este o formă clinică de nevroză manifestată prin dureri de cap, insomnie, oboseală, depresie psihică, anxietate, palpitații, sufocări etc.
Oboseala cronică poate deveni atât de gravă încât poate afecta nu numai capacitatea de muncă dar și activitățile de recreere sau cele sociale. Oboseala cronică, lipsa de energie și de motivație precum  și celelalte simptome descrise mai jos pot debuta brusc. Totuși, acestea se pot dezvolta și gradat, de-a lungul unei perioade de săptămâni sau chiar luni de zile.

Simptome generate de oboseala cronică pe termen lung:

angajati nefericiti
Este firesc să îți dorești ca angajații tăi să fie cât mai productivi posibil! Știm și că în fiecare companie vor fi momente ocazionale mai aglomerate decât altele. Ai grijă, totuși, să nu faci greșeala comună de a-ți epuiza talentele de top din echipă. De la pandemie a existat o mișcare către sănătatea mentală și bunăstarea angajaților și au fost puse în aplicare inițiative care se concentrează mai mult pe angajat și care au scopul de a reduce stresul la locul de muncă.
Pentru a evita apariția problemelor de sănătate în rândul angajaților, va trebui să îți echilibrezi așteptările înalte cu strategii solide de prevenție dar si de motivare a acestora.
Angajații obosiți si suferinzi pot afecta fiecare aspect al afacerii tale. Iată cum:
Servicii pentru companii

6 semne care ar trebui sa-ti atragă atenția!

1. Performanță slabă în muncă

Fii atent la angajații care nu respectă termenele limită, predau proiectele cu întârziere sau incomplete sau fac doar strictul necesar pentru a se descurca.

2. Absenteism

Rețineți când membrii echipei întârzie frecvent sau lipsesc de la serviciu. Observați si când pauzele se lungesc nejustificat sau devin prea dese.

3. Emoții necontrolate ale angajaților

Ai observat dacă angajații reacționează nervos atunci când sunt stresați sau obosiți? Sunt adesea distrași, nefericiți sau neimplicați?

4. Feedback negativ din partea clienților

Clienții se plâng că au observat o schimbare în calitatea serviciilor? Ați auzit comentarii de genul: „Încerc să programez o întâlnire la marketing dar mă programează peste 3 săptămâni! Trebuie să fie foarte ocupați acolo”

5. Numărul de ore suplimentare 

Urmărește angajații care lucrează după orele de program, în weekend și de sărbători și care nu își iau concediu.

6. Declarații revelatoare

Fii atent la comentarii de genul: „Practic locuiesc aici” sau „Mi-aș dori să îmi pot lua o vacanță, dar ar trebui să muncesc 2 zile in plus ca sa închid proiectele curente” sau „Nu îmi amintesc ultima carte citită pentru distracție.” Angajații pot spune aceste lucruri pe jumătate în glumă, dar sunt, într-adevăr, un semnal care ne spune ca ceva nu este in regulă!

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

Angajati obositi

Adaugă aici textul pentru subtitlu

Angajati fericiti 1

Sănătate și stare de bine!

Abonează-te acum și primești 20% reducere la orice abonament achiziționat în maxim 3 zile de la abonare!